ska ta bort denna bloggen..

asså jag har ärligt talat inte tid med denna :/
Trodde det skulle gå bra men det går inte, asså det e svårt att skriva om nåt annat än en själv :s
Jag har en egen blogg som jag haft längre o på den skriver jag varje dag o så, men det e bara för att jag vet vad jag ska skriva om! Där vet alla vem jag är och då kan jag ju lätt skriva vad jag gjort och så.. men it här :/
Så ja.. Det spelar ändå ingen roll.
Ingen kommer sakna denna bloggen ändå :)
inte ens jag! Gillar min andra blogg mer :D
Hejdåå !

Kommentarer
Postat av: Moa

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

Synd att du tar bot bloggen jag kmr iaf sakna den :(

2010-06-27 @ 22:33:26
Postat av: Moa

kommer sakna bloggen

2010-06-27 @ 22:37:57
Postat av: Elise

FAN :(

iaf älskade dina tips.....

2010-06-29 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0